onsdag den 5. december 2012

Strikkede Julekugler

Der er gang i julekreativiteten i det lille hjem for tiden. Jeg er begyndt at strikke julekugler efter diverse mønstre fra Arne og Carlos, de to norske strikkere.

Det har holdt lidt hårdt at få kuglerne til at se fornuftige ud, men nu hvor der er eksperimenteret lidt med pinde og forskelligt garn, så ser det bedre ud. Og kuglerne er så hyggelige at sidde med.

Jeg overvejer om de skal hænge rundt i huset, eller om de skal på juletræet. Indtil videre synes Christian og My at det er fantastisk legetøj. De har en hver, og de bruges mest som bolde.

Første forsøg - den blev lidt aflang


2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin! Jeg fik to forærende af min svigermor da de var på besøg men de er da ikke nær så fine som den der :D

    SvarSlet
  2. Du ved du bare skal sige til Agnethe, så kan jeg nok kaste et par stykker i din retning

    SvarSlet