lørdag den 29. december 2012

Oprydning

Er gået i gang med den store oprydning - eller rettere det bliver det, når vi er færdige. Vi startede den anden dag, og fik ryddet en gammel seng ud, der stod i et værelse. I værelset skal der i fremtiden være mine hobby ting, til dels. Så det er jo lidt spændende at få ryddet op.

Jeg har fra en veninde fået lovning på en gammel kommode, som jeg glæder mig til at få hjem. Den skal huse en del af alle de ting jeg har samlet til huse. Jeg synes jo ikke selv at jeg har alt for mange ting, men min søde mand er af en anden mening. Han vil i hvert fald gerne at det ikke ligger rundt omkring i huset.

Jeg må jo nok erkende, at det faktisk bliver spændende at få styr på hvad der findes på matriklen. Jeg er sikker på at der er en del garn, jeg ikke har nogen erindring om.

Men den helt store årsag til min begyndende oprydning er ikke kun, at der skal styr på mine sager. Vi skal i gang med at lave om på 1.salen i vores hus, og det betyder at alle de ting der er deroppe i dag, jo skal være et andet sted mens vi laver om. Og den plads skal også til dels være i "Karins hobbyværelse".

Så der er nok lidt lange udsigter til jeg får pladsen for mig selv, men bare jeg får at se hvad jeg har i gemmerne er spændende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar