tirsdag den 11. december 2012

Flere strikkede kugler

Så har jeg lavet et par kugler mere og dem skal I da også lige have lov til at se.

Denne gang er det med et juletræ og et hjerte.

Kuglen med julehjertet er lavet i flere udgaver og farver. Mønsteret er let og jeg kan lave det uden at skulle have mønsteret ved hånden, og det er jo altid rart.

Her i min spæde intro til blogverden har jeg været rundt og snuse til flere strikblogs, og man kan jo blive vildt inspireret rundt omkring. Det er begyndt at krible lidt i fingrene for at lære at hækle, så det bliver spændende at se om det er i 2013 jeg skal springe ud i det.

2 kommentarer:

  1. De er bare SÅ fine Karin :D Uhh ja strikkeblogs er der nok af og jeg har også virkelig lyst til at lære at hækle igen - det kunne være så fedt lige at hækle et lille dyr eller et tæppe eller.... Ihh altså!

    SvarSlet