onsdag den 6. november 2013

Blogudfordring i uge 46

I næste uge deltager jeg - og Casa Grau - i en blogudfordring som er søsat af Anja fra Zoomsnoren.



Udfordringen går ud på at fortælle mere om sin hobby - et nyt indlæg hver dag i ugen.
Anja har planlagt 7 overskifter og så må vi se hvad der kan komme ud af det.

Udfordringen går i al sin enkelhed ud på at poste et indlæg på egen blog hver dag i uge 46, dvs. fra mandag d. 11. november til og med søndag d. 17. november. 

Overskrifterne de enkelte dage er:
Mandag: Den ting, som jeg er mest stolt af at have kreeret
Tirsdag: Mit yndlingsmateriale - fx garn, perler, papir, fondant osv. (fibre, kvalitet m.m.)
Onsdag: Det er jeg i gang med lige nu
Torsdag: Det grimmeste/mest kiksede jeg har lavet
Fredag: Jeg kunne godt tænke mig at lære at...
Lørdag: Mit yndlingsværktøj, når jeg er kreativ, er...
Søndag: Mit næste projekt skal være....


Jeg glæder mig til det, og går og tænker over hvilke ting der skal med for mit vedkommende. Jeg er helt klar på hvad mandag skal indeholde - hvorimod søndag er rigtig svært, for jeg kommer sjældent i gang med det jeg går og planlægger, nok mest fordi jeg altid har gang i flere ting på en gang.

2 kommentarer:

  1. Det er bare fedt, at du også har lyst til at være med i udfordringen!
    Jeg er rigtig spændt på, hvad de forskellige deltagere blogger om.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig - det er en sjov måde at komme lidt dybere ned i vores hobby'er

      Slet