onsdag den 13. november 2013

Blogudfordring dag 3: Det er jeg i gang med lige nu

Uha det er jo en af de overskifter, hvor jeg bliver konfronteret med at jeg har gang i mange ting.

Heldigvis har jeg kun gang i garnprojekter lige nu.

Lidt småtterier af julekarakter - jeg er ved at finde det rette flag til en flagranke, men indtil videre forsøger jeg mig lidt frem, for jeg kan ikke finde et der passer mig helt. Indtil videre har jeg forsøgt mig i bomuld fra Rema 1000, og jeg ved ikke helt om det er kvaliteten af garnet der driller (for den er ikke for fantastisk). Så må nok om lidt ind og rode i kasserne og finde noget andet.


Ellers så skal jeg lige have syet et mærke på en elefant inden den skal sendes af sted og være adventsgave hos en lille pige.



Og sidst men absolut ikke mindst så er jeg i gang med et meget langt projekt, nemlig mit hæklede tæppe i zigzag mønster. Jeg synes det er rart med et projekt som altid kan tages frem, når jeg ikke lige gider andet, og skal have noget hvor jeg ikke skal koncentrere mig så meget.


8 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle friske, glade farver både på elefant og tæppe. Det må da gøre glad at være i gang med:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan godt lide at arbejde med farver. Tæppets farver har min søn valgt da tæppet er til ham

      Slet
  2. Skønne projekter, Karin! Den elefant skal nok vække glæde hos modtageren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg. Ønsket lød lilla og pigefarver. Jeg sendte et billede til moderen den anden dag og hun var i hvert fald tilfreds.

      Slet
  3. Jeg tager hatten af for det store projekt med tæppet i zigzag mønster :-)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle dejlige farver, du har valgt til den hæklede elefant! Det samme gør sig gældende for tæppet i bølgemønstret.

    SvarSlet
  5. Skønne dejlige farver der er brugt til elefanten - en rigtig pige ting.
    Tæppet ser også skønt ud - og det rart med noget man kan tage frem og lægge væk efter behov ;)

    SvarSlet
  6. fine ting du er igen med :-)

    SvarSlet