fredag den 15. november 2013

Blogudfordring dag 5: Jeg kunne godt tænke mig at lære at...

Jeg ved det faktisk ikke...

Jeg har længe ønsket at kunne sy og hækle og begge dele er jeg kommet i gang med i år, og selvom jeg bilder mig ind at jeg allerede hækler hæderligt, så er der jo altid plads til forbedringer. Så er det er jo nok på disse områder jeg hellere vil forbedre mig og lære ny teknik.

Jeg er ikke alt for god til at sy, men øvelse gør mester, og jeg har da klaret at lave både bukser og kjoler som børnene bruger. Nu er de jo heldigvis ikke mine allerstørste kritikkere.

Hvilke nye teknikker det skulle være, ved jeg ikke helt.
Hmm jo jeg vil lære at sy ordenligt i jersey stof, det har det med at se mærkeligt ud (måske har jeg alligevel en kandidat mere
til den grimmeste ting jeg har lavet)

2 kommentarer:

  1. Nogle gange kan det være svært at finde ud af, hvad man gerne vil lære eller måske blive bedre til. Mon ikke du ved det, når du så at sige støder ind i det, og behovet/ønsket opstår.

    SvarSlet
  2. Jerseystof - er det sådan noget "levende" noget?

    Hvor er det fedt, at du har styr på de teknikker, som du har haft brug for!

    SvarSlet