lørdag den 14. juli 2018

Ballonnederdel

En gang sidste år var Puk og jeg alene hjemme. Eller rettere My og Christian var ude og lege med kammerater, og hun var utilfreds med at skulle være hjemme. Det er svært at være 3 år.
For at aflede kastede vi os ud i at sy en nederdel til hende. Jeg havde fundet en diy på en nem ballonnederdel, og Puk var selvfølgelig helt klar. Vi nåede ret langt mens Peter sov, men ribkanten drillede mig. Så den kom til at ligge indtil jeg kunne få hjælp. Der kom dog til at gå lang tid, for den røg i stakken af ikke helt færdige sager.

Men nu er den færdig. Puk er glad og My har også lagt bestilling på en.




Nederdelen er syet et stribet stof udvendigt og rødt stof indeni, og tilsat en turkis rib.


Nederdelen var enm at sy, og jeg skal have fundet vejledningen igen, for er nødt til at lave en til My også

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin Karin! Elsker de farver der, de er bare SÅ gode sammen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Bliver også glad når jeg ser den

      Slet