onsdag den 27. september 2017

Sommerkjoler til ferien - et glemt indlæg

Opdagede lige at jeg havde dette indlæg liggende som jeg må have glemt at udgive, så hermed lidt senere end planlagt kommer pigernes sommerkjoler.

Sommerferien står i den grad for døren. Imorgen tager vi nemlig endelig af sted, vi har dog holdt ferie sammen de sidste uger.

For et par dage siden stod vi og kiggede på kjoler i My's skab, og måtte konstatere at der er mange hun ikke længere kan passe. My havde heldigvis en løsning på dette. Mor kan du lige sy nogle nye kjoler til Puk og mig inden vi skal på ferie? Øhh, nu er det jo faktisk ved at være pænt lang tid siden jeg har syet noget som helst, men selvfølgelig. En hurtig tur ud til Stof og Stil og så var vi klar. Torsdag blev brugt på at få syet kjolerne til pigerne, de har dog kun fået en hver, men vi har købt ind til flere, de må følge.

Kjolerne er godkendte, og My synes det er megasejt at have en mor der lige kan lave ens kjoler til hende og lillesøster. Jeg er bare glad for at hun heldigvis valgte en særdeles let model, så selvom jeg var lidt rusten så blev kjole nogle to meget hæderlig.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar