mandag den 1. august 2016

Lilla kjole - min udfordring

Jeg tumler stadig med kjolen, som My ønskede sig til hende om Puk. Det har drillet en hel del, at få det til at passe bedre.


Nu er jeg dog ved at være ved vejs ende, men den er bare slet ikke som den skal være. Skørtet er blevet MEGET vid, og må absolut være en rigtig dansekjole. Jeg har ikke lavet ændringer i skørtet, så det er ikke umiddelbart fordi jeg har fået lavet noget rod.

Jeg endte med at spørge mig for i en hæklegruppe på Facebook, fordi jeg her har set kjolen hæklet af flere andre, og måske var der en der kunne gennemskue, hvad jeg gjorde galt.


Og sørme, jeg har lavet en ret gedigen fejl, så nu er der kun at prøve forfra. Jeg overvejer dog at lade den lilla kjole overleve, for den fejler jo ikke noget, og skørtet er faktisk ganske fint.

My har ønsket sig kjolen til når hun skal starte i skole, og det er jo faktisk lige om lidt (ved ikke lige hvor tiden er blevet af, hun kan umuligt være skoleklar nu), så jeg tænker at jeg hellere må gå i gang med den.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar