tirsdag den 17. november 2015

Tæt på færdig

Jeg er ved at være ved vejs ende med mit efterhånden evighedsprojekt, det stribede zigzagtæppe til Christian.

Jeg sidder lige og er midt i at hæfte de sidste ender, og det er jo faktisk lidt vemodigt at et projekt, der altid har været i baghånden er ved at være færdigt. Men omvendt glæder jeg mig vildt til at give det til Christian. Jeg planlægger nu på at han får det som en ekstra julegave, ikke fordi han ikke ved det er til ham, men mere fordi jeg har lavet en stribet tillægsgave som han rigtig gerne vil have, men ikke ved noget om.

Jeg har overvejet om der skulle en kant rundt om tæppet eller ej, og jeg tror jeg har besluttet mig for at det skal der en kant med krebsemasker rundt.


4 kommentarer:

  1. Hvor er det altså fint! Farverne er rigtig dejlige og sprælske!

    SvarSlet
  2. Det ser sååå fint ud! Jeg er vild med de glade farver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og drengen bliver mere og mere glad for det

      Slet