tirsdag den 10. februar 2015

Endeløst arbejde

Ja sådan virker det, men det skal jo gøres.

Jeg har igen i dag taget fat i kjolen jeg er i gang med at strikke til My. Eller strikke og strikke er nu så meget sagt, for det er flere måneder siden jeg har strikket på den. Jeg strikkede selve kjole mens jeg var gravid og ikke rigtig kunne lave så meget, ærmerne var vist også i gang og resten blev lavet færdig efter lillesøster dukkede op. Men så kom vi til det endeløse arbejde. En stribet kjole der skal syes sammen (og jeg har endda strikket kjolen på rundpind, så der skal ikke syes sammen). Det er bare så kedeligt at så stribet tøj sammen, men i dag har jeg taget mig sammen. Det ene ærme er nu helt på og det andet er halvt på, som det skal. Nu skal jeg så bare have efter 1000 ender og have samlet op til kanterne rundt, så er den nok snart klar.


4 kommentarer:

  1. Uha ja - hvem kan ikke genkende det store arbejde med at hæfte ender. Flotte farver du har valgt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det er den unge ejer der selv har valgt farverne

      Slet
  2. Det er bare så godt, når først sådan et kæmpe arbejde er gjort. Så bliver man da så glad :-)
    KH Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtigt, når man er færdig så er det super lækkert. Jeg synes faktisk det værste er at komme i gang, når jeg først sidder med det, så er det ikke så slemt

      Slet