onsdag den 28. januar 2015

En barselsgave

For nogle uger siden var jeg en tur forbi mit arbejde, for to af mine kollegaer havde spurgt om jeg ikke ville komme en dag hvor de var der begge to. De havde nemlig en lille ting til mig. Jeg sagde at jeg jo havde fået en barselsgave fra arbejde, men denne her var helt særlig fra de to - vi er jo dit weekendhold.

Og det var den fineste gave der ventede på os derude. De to kære piger har lavet en barnevognskæde til mig med dyr på. Jeg er bare så vild med den, og det rigtig sjove er, at jeg aldrig har haft sådan en til barnevognen, så den er bare perfekt. Dyrene kan let tages af og jeg tænker at hun kan få dem hængt i en uro senere, når de ikke er interessante på barnevognen længere.


4 kommentarer:

  1. Hvor fint, den kan da kun falde i god jord!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er bare så fin - og den er absolut faldet i god jord. Sætter virkelig stor pris på at de har brugt tiden på at lave den

      Slet
  2. Ej hvor er den bare sød! Jeg er top misundelig og bare synet af den der får mig næsten til at blive ked af, at jeg ikke har en lille en på vej ;) Så dejlig en gave at få :D

    SvarSlet