lørdag den 20. juli 2013

Nattøj med helikopter

Jeg har været i gang med at øve mig lidt mere i at sy. Denne gang er det blevet til en bluse efter samme mønster som løveblusen. Mønsteret jeg købte dengang, havde også et par bukser, og Christian ville gerne have nattøj.

Det er ret heldigt at han kun skal bruge det til at sove i, for bukserne er blevet rigeligt store, fordi jeg har gjort det efter vejledningen, og Christian er nok ikke helt på mål der passer dertil. Men det må justeres en anden gang. Han er jo heldigvis selv helt vild med det - og ganske stolt af sin mor, så selvom jeg ikke er tilfreds så er den lille modtager, han er heldigvis ikke så kritisk.



Jersey og jeg er absolut ikke gode venner endnu, for jeg synes det er rigtig træls at sy i, og får man trukket lidt, så ser det bare træls ud. Men måske er der håb - øvelse gør vel mester eller nowet

1 kommentar:

  1. SÅ fin - det er da en lækker blå farve. Jeg så slet ikke denne variant af stoffet da jeg shoppede.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet