søndag den 24. marts 2013

Kreative Christian

I dag - og sidste weekend - fordrev Christian lidt tid med at lave perleplader. Han finudvikler virkelig sig når han laver dem. De første var bare tilfældige perler sat på en plade. Dem der laves i børnehaven er stadig ofte et skønt sammensurium af blandede farver.

Men herhjemme har han virkelig fået øjnene op for diverse mønstre, og koncentrationen er stor når han sidder med det.

Jeg tror forskellen er at herhjemme er farverne opdelt, hvor de i børnehaven får en skål med blandede farver i. Jeg tror ikke han gider sidde og finde de ens farver han gerne vil bruge, og så kan de bare komme på i en pærevælling. Eller måske er det bare ikke så let at koncentrere sig i børnehaven, som herhjemme.

Christians kreationer 

Jeg selv har brugt weekenden på at konstatere at den hæklede cardigan jeg var i gang med til My, ikke var så god. Hvis jeg nu havde læst ordenligt der hvor jeg fandt opskriften, ja så havde jeg jo nok også set at der er en fejl i opskriften. Så øv, jeg fik øvet mig selv lidt mere i at trevle op, det er jeg snart en sand mester i.

Men nu er jeg i gang igen, og jeg satser stadig på at den kan blive færdig snarest 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar