tirsdag den 10. september 2013

Har fået post

Posten har lige været forbi, og han var ventet. Søndag aften bestilte jeg nemlig nyt stof og et par af de nye minikreamønstre. Er så glad for dem jeg købte sidst, så et par nye måtte til.

Jeg har også bestilt stof, og det var jeg noget spændt på, idet det er første gang jeg ikke har "mærket" på stof inden køb. Og jeg var spændt på om farverne var ligeså gode som på skærmen. Jeg er SÅ tilfreds med mine køb, det er det fineste stof. Glæder mig vildt til at skulle lave noget til børnene.

Der er også kommet en del orange stof med i pakken, og det er fordi jeg skal til at sy tørklæder til vores helt nystiftede spejdergruppe. Og når man ikke kan finde præcis den farve vi ville have i Spejdersport, så så må vi jo selv fabrikere dem. Det bliver et projekt der kommer til at køre lidt ved siden af andre, fordi det er ret trivielt at lave dem.



4 kommentarer:

  1. Det er dejligt, at du er tilfreds med stoffet! Man ved jo aldrig, hvor meget skærmfarven snyder.

    Det er også nogle flotte stoffer, du har fået ind af postkassen!

    SvarSlet
    Svar
    1. JEg var ret spændt - netop fordi skærmfarven jo kan snyde så meget. har købt garn før, som ikke så helt ud som forventet når det dukkede op.

      Slet
  2. Sikke noget sødt stof <3
    Jeg kan godt forstå, at du er faldet for det!

    SvarSlet
    Svar
    1. glæder mig til at trylle det om til noget til børnene, så der kan være friske farver i vintermærkets garderobe

      Slet