tirsdag den 18. marts 2014

Gavn af igangværende projekter

Sidder i sofaen og slapper af. Mit bækken gør knuder og slap-af og sæt dig godt er dagens råd fra fysioterapeuten. Og jeg lytter -næsten- altid på hvad der bliver sagt.
Så jeg har sat mig til rette i sofaen, fundet underholdning på Netflix og manglede kun at vælge hvad der skulle være i hænderne. Jeg har gang i to forskellige hækleting nu, og har besluttet at tage dem begge med i sofaen i aften. Det ene i hænderne og det andet over benene.


Mit stribede tæppe er så stort nu, at man sagtens kan hygge sig under det. Det har jeg gjort de sidste aftner, mens jeg har hæklet på det, men i dag skal det være noget andet.

3 kommentarer:

  1. Hvor er tæppet flot!
    Det lyserøde kunne godt ligne rumpen på en elefant...

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt spottet Anja det er nemlig lige det, det er - rumpen på en elefant.

      Slet
  2. Det bliver altså så flot, det tæppe, Karin! Jeg elsker dit farvevalg!

    SvarSlet