søndag den 18. august 2013

Bukser i to farver

Endnu et par bukser til Christian har set dagens lys. Han ville gerne have dem med to farver og hvert ben skulle have sin farve. Det lovede jeg at vi godt kunne finde ud af, og i går kiggede han i stofkassen og fandt de to farver der skulle bruges.

"Mor jeg vil gerne have dem på i børnehave næste gang jeg skal derop" og det lovede jeg også var muligt.

I dag har vi haft besøg af Onkel, Tante og Kusinebaby men det har ingen hindring været for at sy bukserne til Christian. 

De er færdige, afprøvet og justeret lidt og ligger klar til brug i børnehaven i morgen. Om han er glad, ja det er der vist ikke tvivl om.


Bukserne er lavet på samme mønster som uglebukserne, men jeg har lavet dem knap så høje i livet denne gang, og det har hjulpet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar