lørdag den 22. december 2012

Jul i Dragefisken

Da jeg i et tidligere indlæg skrev, at jeg ikke kunne hænge flere strikkede kugler op herhjemme, fordi de hang i en ledning, var min far kvik. Han skrev at jeg godt måtte hænge dem op i butikken. Så da vi i går var i Århus til hans fødselsdag, var vi forbi med et par stykker. Den ene er strikket undervejs i bilen.


 Kuglen lavet undervejs

Så blev de hængt op af min far

Og ja det ser da fint ud, så håber de skaber lidt julestemning sammen med dine julesmåkager og varme gløgg til kunderne i disse dage far. Glædelig jul til Dragefisken herfra.

2 kommentarer:

  1. Du er godt nok skrap til at strikke julekugler! Det har jeg endnu ikke afprøvet, selv om jeg har Arne og Carlos' bog.

    Men flotte er de!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anita. Det er ikke svært. Instruktionen i bogen er lige til at gå til.
      Og tak :-)

      Slet