mandag den 8. august 2016

Kampen mod tiden

Om 1 døgn - skriver ET døgn - skal kjolen til My være færdig, hvis hun skal have den i skole onsdag morgen.

Uden at lyve, så er det ved at være et kapløb mod tiden, og det hjalp ikke at jeg i går lidt før midnat, fandt ud af, at jeg stadig lavede den samme fejl, som jeg havde lavet på kjolen til Puk. Så denne kjole ville også være godt på vej, til at blive meget stor i skørtet. Men ved at studere billedet, gik det pludseligt op for mig, hvad der var galt. Desværre betød det også at jeg måtte pille rigtig meget op, en rigtig streg i regningen. Men det lysner nu, jeg har kun pillet få omgange op i dag - doohhh.


Sådan så længden ud på den unge dame, inden hun gik i seng, så der er lidt vej endnu. Heldigvis er jeg beriget med et så sødt barn, at hendes kommentar var, at hun jo snart kan passe den, som en bluse, hvis jeg ikke bliver færdig. Kan kun elske sådan en tøs.

Så nu må jeg videre i min egen olympiske disciplin, som det er ved at udvikle sig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar