mandag den 24. juni 2013

Stoffer og strygning

I dag har den blandt andet stået på oprydning i Casa Grau. Blandt andet var det kasserne med vintertøj aka huer og vanter. Efter optælling viser det sig, at vi er sluppet igennem vinteren uden at der er venneløse vanter. Altså hvis man ikke medtænker det helt par nye Reima luffer, som var pist borte efter to gange i børnehaven.
Nå det hjælper jo ikke at græde over dem mere, men det ærgrer mig nu voldsomt. Jeg har på udsalg købt nye til begge børn, og i dag er de blevet mærket med navn, så nu håber jeg at de kan finde hjem igen.

Jeg har fået lavet strygemærker hvor der står vores efternavn på, for så er det jo ligemeget hvem af børnene der har tøjet - og der er ikke andre i børnehaven med samme navn som os.
Det var ganske let, så jeg skal igang med mere af deres tøj, men det bliver sådan lidt hen ad vejen.



Herefter var det meningen at jeg skulle hygge mig med min symaskine, men det blev ikke rigtig til noget i dag.    Jeg har købt nogle forskellige stoffer til ting til børnene.
Det startede med at Christian var vild med en bluse med løver som han så i Stof og Stil for nogen tid siden. Efter en del hjælp af en veninde blev løverne forvandlet til en bluse, som han fik til sin fødselsdag for nogle dage siden. Den var et hit.
Få dage efter var vi igen på ekspedition til Stof og Stil og her gik der helt dyr i den. Beholdningen indeholder nu udover løvestoffet også abe, flodhest og køer.

Jeg glæder mig til at se hvad jeg kan få det til at blive - jeg er ikke så skrap til det med en symaskine endnu, men øvelse gør mester siger de kloge. Måske får de ret.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar