søndag den 14. april 2013

Ta daaaa - færdig

Så blev cardiganen til My færdig - det er dog ikke helt blevet til den version som opskriften vist. Min er ærmeløs, man kan vel godt begynde at håbe på at vejret snart bliver bedre. Og nå en lille detalje er også at der var ganske få meter garn tilbage.

Jeg har ikke nået at få lavet en blomst, og jeg kan ikke helt finde ud af med mig selv om jeg skal lave den eller ej.

Hun har haft den på i dag, hvor vi har været ude og være fine, men jeg fik ikke taget et billede af hende med den på, så det må vente.

Taget i betragtning at det er mit første færdige hækleprojekt, så skal der ingen tvivl være om at jeg er pænt stolt af resultatet. Og med de komplikationer jeg stødte ind i, i forhold til fejl i opskriften, så gør det jo kun resultatet bedre. Jeg er helt sikker på at det ikke er den eneste der kommer til at forefindes herhjemme af denne model.

Om Cardiganen:
Den er lavet i akryl, Torino fra COOP et stort jumbo nøgle, og der var som sagt ikke særlig meget tilbage

6 kommentarer:

  1. Åh, hvor er den bare blevet fin! Hun bliver såååå nuttet er jeg sikker på :o)

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor er den bare sød!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er blevet rigtig sød, og er absolut ikke svær at lave (i hvert fald ikke næste gang)

      Slet
  3. hvor er den bare blevet sød glæder mig til billede ad my med den på

    SvarSlet
  4. Tak Pia - Hun er så fin, men lige nu er hun ikke med på at blive fotograferet, det er meget sjovere at skynde sig at tage den af igen, og så skrige af grin. Skøre unge

    SvarSlet