tirsdag den 23. april 2013

Et af de store spørgsmål

Ja jeg tumler i disse dage med et af livets store spørgsmål (naa okay så stort er det måske alligevel ikke, men  det fylder)
Jeg er som skrevet i sidste indlæg ved at strikke en sommerkjole til My, og modellen har korte ærmer. Jeg kan ikke finde ud af med mig selv, om jeg skal lave dem som opskriften siger eller om jeg skal få lavet dem lange. Det er jo en sommerkjole, og hun kan selvfølgelig bare have en tynd langærmet bluse under på kolde dage (hvis der altså er plads til det)

Bum bum - jeg ved ikke helt hvad jeg skal. Kort eller lang det er et stort spørgsmål ...... men må hellere få truffet en beslutning i aften, så den kan blive færdig. Men nu må vi hellere bliver klar til at køre, for vi skal til Gud og spaghetti i aften, et helt sikkert hit ved børnene, også selvom My er underdrejet med falsk strubehoste

Ingen kommentarer:

Send en kommentar