mandag den 25. februar 2013

Hvad skal jeg gøre???

Hmm, som skrevet tidligere i dag, er vi på vinterferie hos min mor. Hun har selvfølgelig skulle se hvad jeg har lavet, nu hvor jeg har lært mig at hækle. 
Men det er nu lidt tveægget vil jeg sige. For selvom hun siger at det er rigtig godt lavet, af en nybegynder som mig, ja så mener hun at jeg bruger en for lille nål, med risiko for at Christians og mit tæppe kan gå hen og blive hårdt med tiden. Så nu rumstere tankerne rundt. Skal jeg starte forfra med en hæklenål der er et nummer større, eller vil jeg løbe risikoen for at det kan blive hårdt med tiden?

Åhh jeg ved det ikke. Lige nu er det jo overhovedet ikke det mindste hårdt, men det vil selvfølgelig være rigtig rigtig træls, hvis det bliver det, første gang det vaskes.

Bum bum - må gå lidt i tænkeboks. Hvorom alting er, så skal Christian ikke vide det, hvis jeg skal starte forfra, for han glæder sig sådan til det er færdigt.


Så langt er jeg nu - ja faktisk et par farverækker mere


1 kommentar:

  1. Karin min dejlige pige.Det har osse rumsteret i mit lille hoved og og og sys du ska fortsætte, for det er jo acrylgarn du hækler i og det plejer jo faktisk ikke og blive hårdt, det er mest bomuldsgarn, så tror faktisk nok det ska gå for dig med den hæklenål. Din mutti er mega stolt og glad for du er begyndt og hækle. Tak for dejlige dage sammen med jer her i Toftlund. Knuz fra Mutti

    SvarSlet