torsdag den 19. marts 2015

Need to have

Jeg er jo i gang med at strikke et par nye bukser til Puk, og i den anledning har jeg pludselig fået øjnene op for maskemarkører. Jeg har altid brugt en snor, og har ikke helt kunnet se hvad jeg skulle med de ellers superfine maskemarkører. Bevares jeg har da de små plastik markører der ligner en lille lås, og de er geniale når jeg hækler, men til strik har jeg aldrig set fidusen.

Men nu hvor jeg har set lyset, skulle jeg jo selvfølgelig så finde nogle. Min mand gav sig til at google på fænomenet, og der gik ikke mange minutter før han sagde at han havde fundet de eneste, der kunne komme på tale. Og han havde helt ret, jeg kan bare ikke leve uden lige præcis disse fine eksemplarer.


Det hedder sig at det er små garnnøgler, og det er jo sjovt. Men når man nu som jeg også har været spejder i mange herrens år efterhånden, så får disse en anden værdi også, fordi det jo er en abehånd. Mit gamle knobbånd har i flere år haft sådan en i enden, bare fordi jeg kunne lave den :-)

Jeg synes dog de var ret dyre, men da Lars så fandt dem på Ebay så var det helt sikkert sådan nogle der skulle bo hos mig. Jeg fik så 12 stk til den pris 6 kostede i Danmark, så det var en god deal. Nu glæder jeg mig så bare til at jeg skal strikke noget hvor jeg skal bruge dem, for lige nu hvor jeg strikker bukseben på strømpepinde, så duer det bare ikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar